چگونه برای کاهش جلسه دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چینی Osmotherapy پزشکیدیالیز می تواند کلیه بیمار برای فیلتر کردن خون و حفظ محیط داخلی limpio.En کلی جایگزین، بیماران توصیه به سه یا چهار بار در هر دیالیز semana.Sin با این حال، می تواند عوارض مختلف و بروز عوارض شود، بنابراین بیماران باید می خواهید بدانید که چگونه برای کاهش جلسات دیالیز؟

برای رسیدن به این دو نوع درمان مفید هستند، و درمان های جایگزینی مستقیم است که می تواند دیالیز یا تابع renal.Hoy بهبود، ما دوست داریم که به معرفی از این دو جنبه.

درمان که به طور مستقیم می تواند جایگزین دیالیز

علاوه بر دیالیز، برخی از روش های دیگر تصفیه خون نیز می تواند پاک خون کمک کند، و برخی از آنها می تواند خون بیشتر از diálisis.Por عنوان مثال پاک، تعویض پلاسما، Hemopurification جذب ایمنی، CRRT، و غیره، می تواند به شما کمک کند دانلود کنید مواد مولکولی، نه تنها کوچک بلکه مواد مولکولی متوسط grandes.De بنابراین، بیماران خون را می توان بارها و بارها تمیز، و سپس بیماران کیفیت زندگی را می توان به وضوح بهبود یافته . در نتیجه، بیماران می توانند جلسه دیالیز خود را با موفقیت کاهش می دهد.

درمان که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد

اگر چه بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیالیز را آغاز کرده اند، برخی از آنها هنوز هم برخی از تولید ادرار و renal.Es تابع می گویند که آنها هنوز هم شانس برای دریافت دیالیز خلاص شدن از شر و یا حداقل کاهش فرکانس از diálisis.Hasta در حال حاضر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و آلودگی درمانی خون اثر روشن در افزایش جریان خون به کلیه ها، تحریک سیستم ترمیم سلول کلیوی معلول و بازسازی ساختار به عنوان riñón.A نشان داده اند سلول های کلیوی نکروتیک بیشتر و آسیب دیده بیشتر است، اما نمی تواند به محل کار خود بازگردند، بیماران ممکن است فرصت بیشتری برای با کلیه خود را زندگی می کنند.

اگر شما به دنبال برای درمان های موثر برای کاهش جلسات دیالیز، شما می توانید به دکتر آنلاین در جزئیات و یا از طریق ایمیل در sjzhospitalrenal@hotmail.com مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: